Seřadit podle
Závody, tréninkTrénink

Trénink

Zlepšete imunitu otužováním
Zlepšete imunitu otužováním

19. 12. 2011 | B. Gololobovová | 6995x | 0

Není pravda, že by otužilci nikdy neonemocněli. Viry či bakterie je ovšem oproti zbytku populace skolí výrazně méně často a jejich nemoci navíc... »»»

Běh ve vodě zvyšuje VO2 max
Běh ve vodě zvyšuje VO2 max

05. 09. 2011 | B. Gololobovová | 5863x | 0

Možná si říkáte, proč ve vodě běhat, když můžete plavat. Nehledě na to, že pohled na osoby, které v nadlehčovacích pomůckách zoufale kmitají nohama a přitom se téměř nehýbají z místa, působí poněkud směšně. Přesto ... »»»

Užitečné tipy na závod v dlouhém triatlonu
Užitečné tipy na závod v dlouhém triatlonu

18. 08. 2011 | J. Uhl | 4188x | 0

jak zvládnout závod IRONMANA radí železný muž Petr Vabroušek. Krása Ironmana spočívá především v tom, čím není: nedostižným snem. "Pokud máte pocit, že máte ještě rezervy, je to jen dobře, můžete si být téměř jisti, že až do cíle vám to nevydrží." »»»

Jak na dlouhý triatlon
Jak na dlouhý triatlon

09. 08. 2011 | J. Uhl | 4789x | 0

už jste si splnili sen a uběhli královskou atletickou disciplínu maraton? Toužíte po dlaší pořádné motivaci? Ironman čeká právě na Vás. Radí náš nejúspěšnější železný muž Petr Vabroušek. »»»

Slunce a my díl III.
Slunce a my díl III.

07. 08. 2011 | J. Uhl | 1873x | 0

Je lepší být zdravě hnědý, leč s rizikem předčasných vrásek a rakoviny kůže, nebo nezdravě pobledlý, ale s možnou vyhlídkou na hladkou pokožku i v pozdějším věku? Kožní lékaři k tomu podotýkají, že „zdravé“ opalování neexistuje. „Válka barev“ je vidět nejvíce tam, kde si už slunce vybralo svou daň – v Austrálii. »»»

Slunce a my - díl II.
Slunce a my - díl II.

03. 08. 2011 | J. Uhl | 2300x | 0

Dumáte, co si obléci a jak se chránit při parných letních dnech, kdy i mraky mají dovolenou? Ideální jsou funkční trička s kšiltovkou. Nezapomeňte dodržovat kvalitní pitný režim a používejte brýle se 100% UV ochrannou. »»»

Slunce a my - díl I.
Slunce a my - díl I.

21. 07. 2011 | J. Uhl | 2263x | 0

Sluníčko je velmi příjemné, ale také zrádné. Jeho pichlavé paprsky totiž dokážou poškodit nechráněnou kůži ještě dříve, než se na něm vůbec stačíte ohřát. Bez slunce by nebylo života. Svítí-li slunce, cítí se lidé lépe i psychicky. Slunce zlepšuje náladu i vstřebávání vitaminu D, a tak i na rčení... »»»

Zásady běhu ve výšce a vysokohorské přípravy
Zásady běhu ve výšce a vysokohorské přípravy

31. 05. 2011 | J. Uhl | 3070x | 0

stručná pravidla běžeckého tréninku ve výšce a vysokohorské přípravy. Trénujte ve výškách efektivně, nepospíchejte, buďte konzervativní...Aby měl váš trénink efekt, měl byste pobývat ve výškovém intervalu od 2100 do 2400 m. n. v.... »»»

Dotkněte se výšek
Dotkněte se výšek

27. 05. 2011 | P. Božek | 2662x | 0

Běh ve vysoké nadmořské výšce napomáhá zvýšit množství červených krvinek ve vašem těle a díky tomu i optimalizovat zásobování svalů kyslíkem. »»»

Běh a hubnutí II. Proč jen běhání nestačí
Běh a hubnutí II. Proč jen běhání nestačí

12. 05. 2011 | B. Gololobovová | 15531x | 0

V minulém dílu našeho miniseriálu jsme si řekli, jaká intenzita běhu je pro shazování nadbytečných kilogramů nejvhodnější. Dnes si povíme, jak můžeme hubnutí zefektivnit pomocí posilování a úpravy stravovacího režimu. »»»